TJENESTESALG

Nye teknologiske løsninger, som giver meget lave salgsomkostninger, har bidraget til at også lavt prissatte tjenester nu er salgbare. Specielt indenfor rejse og kollektiv trafik har dette givet nye muligheder, både for de rejsende og for organisationerne. Et par gode eksempler kunne være opgradering af billetter, ekstrabagage og lounge-adgang. Løsningerne, som anvendes her, er billige at anskaffe, intuitive i brug, og lette at tage med til salgsstedet.

I persontransport branchen er der stadig behov for forenkling og forbedring af kundernes rejseoplevelse. Kunderne ønsker ikke at stå i kø for at købe billet, og derfor har vi udviklet en mobil kasseløsning til salg af tjenester, som gør at du har mulighed for at betjene kunderne der hvor de befinder sig. Løsningen støtter de fleste betalingsmetoder og kan bruges der hvor du har mobildata eller wi-fi adgang.

Løsningen støtter også salg via selvbetjeningskiosker. Disse leveres i standardudgaver eller skræddersys efter behov.

Se vore kioskmodeller.

Dame som holder en telefon inne på ett tog

Service og support

Lexit har en veldrevet og effektiv service- og supportafdeling som yder telefonsupport, service/reparation af produkter på eget serviceværksted, samt bistår kunder on-site. Hvis din virksomhed har udstyr der er kritisk for driften af virksomheden, har vi også mulighed for at udføre præventivt vedligehold. Vores service- og supportafdeling består af en serviceorienteret koordinator og flere dygtige certificerede serviceteknikere.

Eje, leje & as-a-service

Vi vil gerne hjælpe vore kunder med at opnå en mere effektiv drift. Vores løsninger kan kræve investeringer i industriel hardware, mærkningsudstyr eller andet. Hvis det ønskes, kan vi bidrage med finansieringsløsninger, både i form af ren leje/leasing, leje kombineret med en SLA/serviceaftale, og også integrerede as-a-service aftaler, som kan inkludere software-komponenterne i løsningerne. Tag kontakt til os, så hjælper vi dig med vurderingen af hvad der er den bedste løsning til dine behov.