SUNDHED, PLEJE og ”BLÅ BLINK”

Den offentlig sektor stiller i særdeleshed store krav når det gælder digitalisering. Ikke i nogen anden sektor er der større fokus på at effektivisere tunge rutiner ved at overgå til digitale løsninger. Med opgaver som stadig bliver større i omfang, vil der kontinuerligt være fokus på løsninger som forenkler og forbedrer arbejdsprocesser. Der stilles samtidig detaljerede og specifikke krav som skal indfris for at målene kan nås.

Lexit investerer meget tid og ressourcer, både internt og eksternt i samarbejde med kunderne for at være den bedst mulige leverandør – ofte drevet af kravene fra kunderne. Vi har i dag aftale med en række solide udstyrsproducenter, som er specialiseret i at opfylde både offentlige og private kunders krav til digitale løsninger.

Service og support

Lexit har en veldrevet og effektiv service- og supportafdeling som yder telefonsupport, service/reparation af produkter på eget serviceværksted, samt bistår kunder on-site. Hvis din virksomhed har udstyr der er kritisk for driften af virksomheden, har vi også mulighed for at udføre præventivt vedligehold. Vores service- og supportafdeling består af en serviceorienteret koordinator og flere dygtige certificerede serviceteknikere.

Eje, leje & as-a-service

Vi vil gerne hjælpe vore kunder med at opnå en mere effektiv drift. Vores løsninger kan kræve investeringer i industriel hardware, mærkningsudstyr eller andet. Hvis det ønskes, kan vi bidrage med finansieringsløsninger, både i form af ren leje/leasing, leje kombineret med en SLA/serviceaftale, og også integrerede as-a-service aftaler, som kan inkludere software-komponenterne i løsningerne. Tag kontakt til os, så hjælper vi dig med vurderingen af hvad der er den bedste løsning til dine behov.