Løsninger til proffbutikker

Lexit har opbygget mange års viden og erfaring med løsninger til salg mod proffmarkedet. Lige siden vi startede har vi leveret håndholdte selvbetjeningsløsninger til proffmarkedet. Verden er nået en del videre siden vi leverede det første udstyr med to linjers monokromskærme, der kun kunne vise varenummer og antal. Med dagens højteknologiske løsninger fra Lexit øger du effektiviteten og forhindrer kø i din proffbutik.

Selvbetjening

Vores løsninger kan køre på forskelligeulike platforme, såsom selvbetjent kiosk, kundens mobiltelefon, dedikerede håndholdte scannere i butikken, og RFID udcheckning, for at nævne et par stykker. Fælles for disse løsninger er, at de er selvbetjent – kunden udfører registreringen selv. På denne måde kan de butiksansatte bruge tiden mere effektivt til at hjælpe kunderne ude i butikslokalet, i stedet for at scanne stregkoder i kassen.

Kundene får en bedre oplevelse, sparer tid og får den ekstra service de fortjener.

BYOD (Bring Your Own Device)

Mange virksomheder er i gang med at evaluere BYOD-løsninger, som indebærer at håndværkere og andre proffkunder benytter egen smartphone i butikken til at scanne varer ud. Vi har en bred erfaring med at vurdere fordele og ulemper ved sådan en løsning sammenlignet med dedikerede håndholdte scannere. Endvidere har vi en BYOD-løsning som gør at vi kan let kan lancere en app under dit brand/firmanavn i Play Store for Android og App Store for iPhone/iPad. Kunderne kan så downloade denne app og begynde at bruge den i din butik.

Click and Collect

Vi leverer komplette løsninger til selvbetjent vareudlevering.

  1. Kunden bestiller varer via app.
  2. Butikken eller lageret plukker ordren og gør den klar til afhentning ved at placere den i henteskabet.
  3. Kunden får SMS/email med besked om, at ordren kan hentes på ønsket hentepunkt. Når der angives hentekoden, udleveres pakken.

Løsningen fungerer stand-alone eller som en integreret løsning, som kommunikerer med dit forretningssystem.

Service og support

Lexit har en veldrevet og effektiv service- og supportafdeling som yder telefonsupport, service/reparation af produkter på eget serviceværksted, samt bistår kunder on-site. Hvis din virksomhed har udstyr der er kritisk for driften af virksomheden, har vi også mulighed for at udføre præventivt vedligehold. Vores service- og supportafdeling består af en serviceorienteret koordinator og flere dygtige certificerede serviceteknikere.

Eje, leje & as-a-service

Vi vil gerne hjælpe vore kunder med at opnå en mere effektiv drift. Vores løsninger kan kræve investeringer i industriel hardware, mærkningsudstyr eller andet. Hvis det ønskes, kan vi bidrage med finansieringsløsninger, både i form af ren leje/leasing, leje kombineret med en SLA/serviceaftale, og også integrerede as-a-service aftaler, som kan inkludere software-komponenterne i løsningerne. Tag kontakt til os, så hjælper vi dig med vurderingen af hvad der er den bedste løsning til dine behov.

Andre kundereferencer