Leveringstjenester
Vores standardplatform til behandling af sporingsdata muliggør mange forskellige løsninger, der kan anvendes til leverancer af varer og tjenester. Lexit har mangeårig erfaring med udvikling af forskellige løsninger til pakkesporing, ordreleverance og opsamling af sporingsdata på vej til destinationen.
Pick-up Point
Brugen af ubemandede udleveringspunkter er blevet mere og mere aktuelt med tiden. Det reducerer køen ved kassen, udvider tjenesteudbudet, kræver mindre bemanding og forbedrer kundeoplevelsen.
Lexit leverer både komplette løsninger, der kan kobles direkte til dit eksisterende forretningssystem, og løsninger som kan fungere fritstående, uden behov for ændring i eksisterende løsninger. Vi hjælper deg gennem hele processen og sørger for rådgivningen, produkterne og løsningerne du har brug for til at forbedre oplevelsen for dine kunder.
Leveranceapp
Har du egne chauffører, som leverer ordrerne direkte fra lager til kunde? Med LexTalk App til Android og iOS kan du downloade dine ordrer fra bilen og levere dem til kunden, med mulighed for signatur, tidsstempel for leveringstidspunktet, og eventuelt afvigelseshåndtering i form af billeder og/eller indrapportering til administrationen.
Temperaturovervågning af leverancer
Skal man levere kvalitet, er det vigtigt at have dokumentationen i orden. Vi hjælper dig med at dokumentere temperaturkæden, fra varen forlader lageret til den er leveret ude hos kunden.
Dette gør vi med forskellige typer temperaturovervågnings løsninger. Alt fra sensorer, som måler temperatur og luftfugtighed og rapporterer ind, til passive brikker som logger og gemmer data, indtil du aflæser det fra enheden.
Afvigelseshåndtering
Vi digitaliserer din afvigelsesregistrering, så du kan bruge mindre tid på rapportering og mere tid på at undgå afvigelser i fremtiden. Med vores cloudbaserede løsning til afvigelseshåndtering kan du let holde styr på fejl og mangler. Afvigelser registreres via LexTalk app til Android og iOS. Her kan du bruge den håndholdte enhed til at tilføje kommentarer, tage billeder og rapportere GPS-koordinater.
Service og support
Lexit har en veldrevet og effektiv service- og supportafdeling som yder telefonsupport, service/reparation af produkter på eget serviceværksted, samt bistår kunder on-site. Hvis din virksomhed har udstyr der er kritisk for driften af virksomheden, har vi også mulighed for at udføre præventivt vedligehold. Vores service- og supportafdeling består af en serviceorienteret koordinator og flere dygtige certificerede serviceteknikere.
Eje, leje & as-a-service
Vi vil gerne hjælpe vore kunder med at opnå en mere effektiv drift. Vores løsninger kan kræve investeringer i industriel hardware, mærkningsudstyr eller andet. Hvis det ønskes, kan vi bidrage med finansieringsløsninger, både i form af ren leje/leasing, leje kombineret med en SLA/serviceaftale, og også integrerede as-a-service aftaler, som kan inkludere software-komponenterne i løsningerne. Tag kontakt til os, så hjælper vi dig med vurderingen af hvad der er den bedste løsning til dine behov.