KIOSK OG SELVBETJENING

Vores komplette kiosk- og selvbetjeningsløsninger vil forbedre oplevelsen for dine kunder, samtidig med at den øger effektiviteten blandt de ansatte og bidrager til forøget mersalg. Løsningerne bygger på et standard framework, som vi tilpasser til dine behov og ønsker.

Selvbetjent bestilling og kasse

Driver du restaurant, cafe eller bageri, kan vore kiosker bidrage til hurtigere betjening af kunder, mindre kø og forøget mersalg. Kioskerne giver kunden en komplet oversigt over varesortiment, allergenoversigter, priser og mulige tillæg/tilkøb. Kioskerne kan udstyres med betalingsterminal og bonprinter.

Driver du butik og ønsker at tilbyde dine kunder muligheden for at kunne ekspedere sig selv, så kan du bruge vores selvbetjente kasseløsninger. Kasserne kan være udstyret med f.eks. touchskærm, stregkodelæser, RFID læser, bonprinter og bankterminal, så kunderne hurtigt og effektivt kan både scanne, betale og pakke deres varer.

Selvbetjent scanning

Med vores selvbetjente scannerløsning kan du udstyre dine kunder med en håndholdt enhed som de tager med sig rundt mens de handler i butikken. De kan så bruge scanneren til at scanne de varer, de ønsker at købe, men også checke pris og få mere information om varen.

Denne løsning er især velegnet i butikker hvor der ikke er mulighed for at mærke varerne med stregkode, men i stedet brukes stregkodemærkning på hylderne.

selvbetjent kasseløsning med grønnsakshyller i bakgrunn
selvbetjente kiosker og kasser

Selvbetjent hentepunkt

Har kunden bestilt varer på nettet, via email eller telefon, kan du pakke varerne og placere dem i et hentepunkt. Der sendes en SMS eller email til kunden, så snart ordren er klar til afhenting. Vore hentepunkter kan integreres med et forretningssystem eller fungere som en fritstående løsning.

Infokiosk

Vores infokiosker giver dig mulighed for at give information til dine kunder på en effektiv og overskuelig måde. Vi tilbyder løsninger til digital menu, allergenoversigt og reklameeksponering.

Service og support

Lexit har en veldrevet og effektiv service- og supportafdeling som yder telefonsupport, service/reparation af produkter på eget serviceværksted, samt bistår kunder on-site. Hvis din virksomhed har udstyr der er kritisk for driften af virksomheden, har vi også mulighed for at udføre præventivt vedligehold. Vores service- og supportafdeling består af en serviceorienteret koordinator og flere dygtige certificerede serviceteknikere.

Eje, leje & as-a-service

Vi vil gerne hjælpe vore kunder med at opnå en mere effektiv drift. Vores løsninger kan kræve investeringer i industriel hardware, mærkningsudstyr eller andet. Hvis det ønskes, kan vi bidrage med finansieringsløsninger, både i form af ren leje/leasing, leje kombineret med en SLA/serviceaftale, og også integrerede as-a-service aftaler, som kan inkludere software-komponenterne i løsningerne. Tag kontakt til os, så hjælper vi dig med vurderingen af hvad der er den bedste løsning til dine behov.

Andre kundereferencer