en hånd som reparerer en pos kasse

Service og support

Lexit har en veldrevet og effektiv service- og supportafdeling som yder telefonsupport, service/reparation af produkter på eget serviceværksted, samt bistår kunder on-site. Hvis din virksomhed har udstyr der er kritisk for driften af virksomheden, har vi også mulighed for at udføre præventivt vedligehold. Vores service- og supportafdeling består af en serviceorienteret koordinator og flere dygtige certificerede serviceteknikere.

Tryghed med serviceaftale

En serviceaftale giver din virksomhed forudsigelighed og mulighed for at fokusere på det I gør bedst, og giver prioriteret behandling. Kontakt os for mere information, hvis dette lyder interessant.

Supporttelefon +45 43 20 47 00

Hav venligst dit sagsnummer klart, hvis det drejer sig om en eksisterende sag. Sagsnummeret skal medfølge varer ved indsendelse eller indlevering af servicesager. Der kan også sendes email med beskrivelse af problemer som ønskes løst – gerne incl. evt. serienummer og model for udstyret. Du vil da modtage et svar med sagsnummer og beskrivelse af rutinen for indsendelse af udstyr til serviceafdelingen. Indgående sager bliver overvåget kontinuerligt, og en ansvarlig tekniker vil følge din sag op.

person som taster på et skjermbrett

Serviceportal

Vore kunder har adgang til vores egenudviklede serviceportal. Her kan du nemt oprette servicesager og følge status for egne aktive sager. Du vil også kunne kommunikere med vor koordinator og/eller ansvarlig tekniker.

Tag kontakt med ansvarlig sælger, servicekoordinator  eller tryk her hvis du ikke allerede har fået adgang.

Autoriseret servicepartner

Lexit Groups tekniske team er certificeret på alle vore produkter. Desuden er vi autoriseret servicepartner (ASP) for flere af vore leverandører.