Service og support

Lexit Group har en veldrevet og effektiv service- og supportafdeling som yder telefonsupport, og udfører service på produkter inde på eget serviceværksted eller hjælper vores kunder on-site.

Hvis dit firma har virksomhedskritisk udstyr i drift, har vi også mulighed for at udføre forebyggende vedligehold. Vor service- og supportafdeling består af et antal dygtige certificerede service-teknikere.

Tryghed med serviceaftale

En serviceaftale giver din virksomhed forudsigelighed, sikkerhed, og mulighed for at fokusere på det I gør bedst, og giver jer prioriteret behandling. Kontakt os for mere information hvis dette lyder interessant.

Support telefon +45 43 20 47 00

Hav venligst dit sagsnummer klart, hvis det drejer sig om en eksisterende sag. Sagsnummer skal vedlægges varer ved indsendelse eller indlevering i forbindelse med servicesager.

Du kan også sende en e-mail til support@lexitgroup.dk med en beskrivelse af eventuelle udfordringer/problemer som ønskes løst. Du vil da modtage svar med sagsnummer og procedure for indsendelse af udstyr til serviceafdelingen. Sagerne overvåges kontinuerligt, og ansvarlig tekniker vil hurtigst muligt følge op på din sag.

Serviceportal

Vore faste kunder kan få adgang til vor egenudviklede serviceportal. Her kan du enkelt oprette servicesager og følge status i dine egne aktive sager. Du vil også kunne kommunikere med den sagsansvarlige tekniker.

Tag kontakt til os, hvis du gerne vil have adgang til serviceportalen, så opretter vi login til dig.

Autoriseret servicepartner

Lexit Group er autoriseret servicepartner (ASP) for Honeywell og Bluebird. For Zebra er vi ASP på printere. Vi er desuden Preferred Partner for Winmate.