Selvbetjeningsautomater optimerer gæsteoplevelsen

CompuSoft er en førende dansk software- og teknologivirksomhed, der specialiserer sig i at levere komplette bookingsystemer og billetløsninger til campingpladser, feriesteder og andre turistvirksomheder i Skandinavien og Tyskland. Virksomheden tilbyder dynamiske e-handelsløsninger, online bookingsystemer, selvbetjeningsløsninger, gæsteapps, POS-kassesystemer, adgangskontrol og måling af elforbrug, alt sammen med det formal at øge effektiviteten, omsætningen og gæsteservicen for deres kunder.

LØSNING LEVERET

Løsningen består af specialdesignede selvbetjeningsautomater tilpasset campingpladser, attraktioner, sports-/svømmehaller og lystbådehavne. Med et moderne design opfylder automaterne de nyeste tekniske krav til betalingsterminaler og chip-armbåndsløsninger. Automaten er udstyret med kortdispenser, billetprinter, armbåndsprinter, en QR-kodelæser og den nyeste teknologi til at modtage betalinger via Google Pay, Apple Pay og Vipps MobilePay.

Løsningen er i øjeblikket i brug i Danmark, Norge, Sverige og Tyskland.

Trenden mod 100% selvbetjente ophold krævede en opdateret løsning

I de seneste år er interessen for selvbetjeningsløsninger på campingpladser vokset betydeligt. Trenden viser tydeligt, at man stræber efter at tilbyde gæsterne fuld autonomi uden behov for reception eller personale. Disse nye krav og forventninger motiverede CompuSoft til at opgradere deres selvbetjeningsautomater. Et nyt, moderne automat-design fra Lexit Group blev løsningen for at sikre fortsat succes og tilfredshed blandt både deres kunder og deres gæster.

Automaterne er en del af CompuSofts omfattende full-service løsninger til automatiseret billettering og check-in. I kombination med CompuSofts bookingsystem, adgangskontrol og nummerpladegenkendelse opnås selvbetjeningsløsninger med nye muligheder, hvor virksomhederne kan give kunderne nem adgang til alle services på destinationen. Hver komponent er nøje udvalgt for at sikre en intuitiv og brugervenlig oplevelse. Det moderne design gør det desuden meget nemt at skifte og påfylde billetter, armbåndsruller og bonruller.

Gæsterne kan nu nyde en problemfri og effektiv selvbetjening døgnet rundt, uden at være afhængige af receptionens åbningstider, hvilket markant øger fleksibiliteten og serviceniveauet.

«– Vi har haft stor glæde af Lexit Group’s produktkendskab og erfaring indenfor selvbetjeningsløsninger. Det er vigtigt for os ved valg af leverandør at vi kan få god rådgivning og sparring af en stærk leverandør, siger Preben Christiansen, teknisk chef på CompuSoft.»

Samarbejdet mellem CompuSoft og Lexit Group

Gennem et langvarigt samarbejde med CompuSoft har Lexit Group opnået en grundig forståelse for CompuSofts virksomhed og behov. Dette har været nøglen til hurtigt at kunne levere de bedste løsninger.

– Den nye løsning fra Lexit Group muliggør 100% selvbetjening for gæsterne ved check-in, booking og betaling samt køb af diverse ekstraydelser med tilhørende mulighed for udstedelse af billetter og armbånd. For virksomheden betyder det færre personaleressourcer og frigjort tid til andre gøremål. Nu kan campinggæster ankomme sent og selv checke ind via automaten, samtidig med at virksomheden kan betjene deres gæster døgnet rundt med automaten som en ekstra medarbejder efter behov”, siger Preben Christiansen, teknisk chef på CompuSoft.

Vi hos Lexit Group takker for den fine anmeldelse og ser frem til at fortsætte samarbejdet med CompuSoft for at udvikle løsninger, der tilfører værdi for deres kunder.