Afvigelseshåndtering

Med vores afvigelseshåndteringssystem hjælper vi din virksomhed med at håndtere passagerer/kunder på en effektiv og god måde i pressede situationer. Systemet forenkler og forbedrer arbejdsprocesserne, hvis fejl og afvigelser opstår. Det kan være alt fra tekniske problemer på transportmidlet til bagage på afveje. Listen over afvigelser og fejl kan til tider være lang, noget der fører til ekstraarbejde for de ansatte og ofte ulemper for de rejsende. Løsningen, vi tilbyder, kræver hverken pen eller papir, og sørger enkelt og smidigt for at sende kunder/passagerer videre til for eksempel bus, fly, tog, hotel eller restaurant.

Voucher Modul

Med en bærbar eller stationær bonprinter og en håndterminal/telefon kan du let udskrive vouchere. Eksempler på disse kunne være:

  • Meal voucher/madkupon
  • Togbillet
  • Busbillet
  • Voucher til hotelrum

Modulet består af tre undermoduler:

  • Udskrift af 1 til 1 voucher. Du scanner en billet (fly-/tog-/busbillet) og udskriver voucher via en Bluetooth printer.
  • Batch print af vouchere. Har du et stort antal rejsende som skal have hver sin voucher, kan du udskrive et ubegrænset antal. Processen er tidsbesparende. Printeren kommunikerer med en printkø i skyen og checker om den har nogen jobs liggende, og vil derefter udskrive det antal som venter i køen.
  • Scanning af vouchere. Når passageren skal indfri sin voucher, anvendes et modul som scanner voucheren. Voucheren blir registreret som «Brugt», og både historik og pris kan genfindes i systemet.

Der er i alle tilfælde tale om tidsbesparende processer, som effektiviserer rutinerne.

Ground Transport Modul

Dette modul er primært udviklet til flybranchen og busser til fly. Imidlertid er denne løsning så generel, at den også kan benyttes både af bus- og togbranchen. Her kan der for eksempel registreres information om bussen; hvor mange sæder er frie, hvor mange børnesæder er frie, registreringsnummer på bussen, telefon til buschauffør, ankomststed, etc.

I løsningen er der indbygget en scanningsmulighed til at scanne passagerer ombord i bussen. Dette giver en totaloversigt over, hvor mange som er i bussen, og der kan genkaldes det eksakte antal, hvis der skulle opstå en nødsituation.

Eurobonus Modul

Modulet gør det enkelt at opgradere en billet via loyalitetsprogram, uden at skulle gå ind i andre systemer og verificere passageren. Vores løsning kan integreres med loyalitetsprogrammet, så der kan gives hurtigt svar på om bonussen er aktiv eller ikke. Passageren skal skrive under på skærmen for at bekræfte.

Taxa og hotel Modul

Dette modul sørger for udskrift af voucher til taxa og hotel. Da alt er i samme modul, kan du effektivt sende en passager med taxa til et hotel, og tilbage igen dagen efter. Al information, såsom pris, navn og hotelnavn gør, at du til enhver tid ved hvor passageren befinder sig, når der er opstået en forsinkelse.

Hotelløsning

Løsningen gir fuld oversigt over antal ledige hotelværelser hos hotellerne i nærheden. Når der opstår forsinkelser eller aflysninger, kan du give besked til hotellet via hjemmesiden om ønsket antal hotelværelser. Derefter kan hotellet give bekræftelse eller afslag på bestillingen.

Passagererne får uddelt en voucher som derefter scannes på hotellet. Voucheren indeholder pris på hotelværelset samt pris på evt. måltid(er) som er inkluderet. Dette gør at du effektivt kan bestille hotel til rejsende, som på en eller anden måde sidder fast grundet forsinkelser el.lign.

BagTag løsning

Denne løsning er specifik til bagagehåndtering i lufthavne. Hvis en passager ikke når flyet, men er checket ind, kan medarbejderne ved bagagebåndet udskrive et nyt bagagemærke som klistres på det eksisterende bagagemærke. Denne indeholder ny information om, hvordan passageren skal rejse, og om han/hun skal via andre lufthavne.

Alle moduler i samme app

Alle disse moduler ligger i samme app, hvor adgangen styres via vores administrationssystem. Appen kan bruges både på en håndterminal, på tablet og på mobiltelefon. Desuden kan vi kommunikere via de samme enheder med printerne som skal udskrive voucherne.

Ydermere har du oversigt over forskellige rapporter, som kan stemmes af hos dem, der arbejder med regnskab.

Løsningen benyttes i dag af SAS. Særligt voucher løsningen har frigjort og effektiviseret rutinerne, så de nu har bedre tid til at hjælpe og kommunikere med de rejsende.

Service og support

Lexit har en veldrevet og effektiv service- og supportafdeling som yder telefonsupport, service/reparation af produkter på eget serviceværksted, samt bistår kunder on-site. Hvis din virksomhed har udstyr der er kritisk for driften af virksomheden, har vi også mulighed for at udføre præventivt vedligehold. Vores service- og supportafdeling består af en serviceorienteret koordinator og flere dygtige certificerede serviceteknikere.

Eje, leje & as-a-service

Vi vil gerne hjælpe vore kunder med at opnå en mere effektiv drift. Vores løsninger kan kræve investeringer i industriel hardware, mærkningsudstyr eller andet. Hvis det ønskes, kan vi bidrage med finansieringsløsninger, både i form af ren leje/leasing, leje kombineret med en SLA/serviceaftale, og også integrerede as-a-service aftaler, som kan inkludere software-komponenterne i løsningerne. Tag kontakt til os, så hjælper vi dig med vurderingen af hvad der er den bedste løsning til dine behov.